Przejdź do głównej zawartości

nie zastanawiaj się nad prob­le­mem, myśl o rozwiązaniu.


' w niezmiennej codzienności, w tysiącach codziennych spraw. '



je je je
 life is beautiful!
ho! tak ma być i tak będzie ;D 




 
' elo, bujam się tylko z nią
bujaj mała teraz mnie
przecież wiesz, że tego chcę ' xdd


byle do ferii.. matury, wakacji i wgl :D
z uśmiechem na twarzy! juhu ;D
nie ma smutania..
 marudzenia, yhy yhy ;d
[ Smerfie Marudo! ;D ]  ;*
 i wszystkiego ble ;>

uśmiech uśmiech miech! 

 lenistwo xd
 
POZYTYWNIE! :)
 
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.