Przejdź do głównej zawartości

nie zastanawiaj się nad prob­le­mem, myśl o rozwiązaniu.


' w niezmiennej codzienności, w tysiącach codziennych spraw. '



je je je
 life is beautiful!
ho! tak ma być i tak będzie ;D 




 
' elo, bujam się tylko z nią
bujaj mała teraz mnie
przecież wiesz, że tego chcę ' xdd


byle do ferii.. matury, wakacji i wgl :D
z uśmiechem na twarzy! juhu ;D
nie ma smutania..
 marudzenia, yhy yhy ;d
[ Smerfie Marudo! ;D ]  ;*
 i wszystkiego ble ;>

uśmiech uśmiech miech! 

 lenistwo xd
 
POZYTYWNIE! :)
 
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

wspaniali ludzie odchodzą, bo przecież w niebie aniołom też może się nudzić...

Życie jest za krótkie by codziennie rano
budzić się z pretensjami do całego świata.
Więc kochaj tych, którzy dobrze cię traktują,
przebacz pozostałym i uwierz, że
wszystko dzieje się z jakiegoś powodu..
. TO JEST PROSTE.


tęsknie. :(

stajesz się odpowiedzialny na zawsze za to, co oswoiłeś.

to już koniec baby, skończyło się love story. ;d

^^ moje' dwa kilogramy miłości ' <3

hyhy, taka moja słodycz mała :D
Jestem typem dziewczyny, która dusi wszystko w sobie, ale nie prosi o pomoc,
bo liczy na to, że oczy powiedzą wszystko.