Przejdź do głównej zawartości

Posty

Wyświetlanie postów z styczeń, 2013

nie mamy nic poza wiarą w lepsze jutro.

hyh! 
pierwszy dzień po feriach.. i taki ciężki.
ciężko się przestawić z codziennego lenistwa, haha :)
i jak tu przetrwać te dwa miesiące?!
będzie ciężko.. ale damy rade!
musimy ^^
byle do świąt! xd
aaa już niedługo 100dniówka
będziemy szaleć do rana, oł yee xd 
haha! cudownie :D
tak tak tak!
aaaaa teraz idziemy spać! 
bo rano trzeba wstać.. i walczyć! :)

także.. do-bra-noooc! ;*





potrzebuję kogoś kto bez względu na wszystko,zawszebędzie obok. kto bez pytania przytuli do siebie widząc jak trzęsę się z zimna, weźmie za rękę i zrobiwszystko bym przy nim poczuła się bezpiecznie.
kto każdego dnia będzie powodem uniesionych kącików mych ust. kto małym gestem będzie witał każdego poranka, nadającsens dniu. kogoś, dla kogo będę liczyła się ponad wszystko i dla kogo będę
najistotniejszym szczegółem w życiu...

nigdy nie przepraszaj za to, co czujesz...

' Pa­mięta­cie, kiedy by­liście małymi dziećmi i wie­rzy­liście w baj­ki, marzy­liście o tym, ja­kie będzie wasze życie? Biała su­kien­ka, książę z baj­ki, który za­niesie was do zam­ku na wzgórzu.  Leżeliście w no­cy w łóżku, za­myka­liście oczy i całko­wicie, niezap­rzeczal­nie w to wie­rzy­liście. Święty Mi­kołaj, Zębo­wa Wróżka, książę z baj­ki - by­li na wy­ciągnięcie ręki. Os­ta­tecznie do­ras­ta­cie. Pew­ne­go dnia ot­wiera­cie oczy, a baj­ki zni­kają. Większość ludzi za­mienia je na rzeczy i ludzi, którym mogą ufać, ale rzecz w tym, że trud­no całko­wicie zre­zyg­no­wać z ba­jek, bo pra­wie każdy na­dal cho­wa w so­bie is­kierkę nadziei, że które­goś dnia ot­worzy oczy i to wszys­tko sta­nie się prawdą. [...] Pod ko­niec dnia, wiara to za­baw­na rzecz. Po­jawia się, kiedy tak nap­rawdę te­go nie ocze­kujesz. To tak, jak­byś pew­ne­go dnia od­krył, że baśń może się nieco różnić od twoich wyob­rażeń. Za­mek, cóż, może nie być zam­kiem. I nie jest ważne "długo i szczęśli­…

miłość to pełnia życia.

'Is­tnieją dwa po­wody, które nie poz­wa­lają ludziom spełnić swoich marzeń.  Naj­częściej po pros­tu uważają je za niereal­ne.  A cza­sem na sku­tek nagłej zmiany lo­su poj­mują, że spełnienie marzeń sta­je się możli­we w chwi­li,  gdy się te­go naj­mniej spodziewają.  Wte­dy jed­nak budzi się w nich strach przed wejściem na ścieżkę,  która pro­wadzi w niez­na­ne, strach przed życiem rzu­cającym no­we wyz­wa­nia,  strach przed ut­ratą na zaw­sze te­go, do cze­go przy­wyk­li. '






marzenia się spełniają!  trzeba w to wierzyć i robić coś w kierunku ich spełnienia! :) nie poddawać się i walczyć do samego końca! bo warto :)

' ludzi się nie za­pomi­na.  ludziom się wy­bacza, że odeszli! '

a teraz milcz i patrz jak ją tracisz! :)

tyryryry :) kolejny fajny dzień! :) udany.. jak kilka kiedyś.. aj te wspomnienia! :) jest ok! ale nikt nie powiedział, że nie może być lepiej.. a teraz.. powrót do rzeczywistości i hmm..   już było ok i buuum! się zjebało! no ale.. damy rade, musimy :) nikt za nas tego nie ogarnie, chociaż może wtedy było by łatwiej.

' najgorzej jest wieczorami kiedy siadasz na łóżku
i dochodzisz do wniosku, że nie masz nic. '

więcej wiary. a jeśli to nie pomoże - więcej drinków.;D

                                szanuj wspomnienia, nie wystawiaj ich na próbę,
                                    bo tylko one nie odchodzą tak jak ludzie.



heh, kolejny zajebisty dzień ferii. hyhy, tak zajebiście spieprzony :)  znowu trzeba się ogarnąć, hehe :)  bo najwyższy czas się przyzwyczaić do tego i owego. bo inaczej będzie ciężko żyć. xd i wgl. ;]

 hyhy, mój małpiszon xd


Pij, pij, pij, pij aż do dna, niech Ci w bani gra, auć, sialalala..

PYTAMY! :)

Nie chcę ideału.  Chcę człowieka z rysami, wadami, bliznami.  Z doświadczeniami. Żeby móc je zrozumieć, zaakceptować i pokochać.  Niektóre wyeliminować.  Człowieka jednocześnie identycznie postępującego ze mną i moimi niedoskonałościami.

tyryryry, kolejny dzień ferii mija.. spokojnie i przyjemnie :)
pogoda nie za fajna.. ale da się wytrzymać.. chociaż się nie chce z domu wychodzić :)
miałam iść z Martuśką na jakąś sesyjke, ale się dziecinka rozchorowała :D hehe :) 
[ wracaj szybko do zdrowia! bo się ferie skończą :pp ]
a tak .. muzyka, kocyk, herbatka i jest ok! tylko zimno :D
hyhy :)


najsłodszy kociak! :D

im bardziej się staramy, tym bardziej nam coś nie wychodzi.

...
[ Dlaczego nie jest tak, jakbyśmy chcieli?
Dlaczego wszystko się psuję?
Dlaczego odrzucają nas Ci, których kochamy i zrobimy dla nich wszystko?
Dlaczego My odrzucamy tych, którym na Nas zależy?
Dlaczego powiedzenie 'czas leczy rany' się nie sprawdza?
Dlaczego kładziemy się spać o 23, a zasypiamy o 3?
Dlaczego ludzie są tak fałszywi?
Dlaczego wszyscy wszystkim robią na złość?  Dlaczego nie możemy być z tymi, którymi chcemy?  Dlaczego myślimy o ludziach, którzy mają nas głęboko w dupie?
Dlaczego to wszystko jest takie chore? ]


Więc kim byłeś skoro już Cię nie ma?

pozdrowienia dla miłości. po raz kolejny zawiodłaś.

ile można udawać?  ile ile ile?! wszystko jest okej, okej, okej.. a tak naprawdę to rozpierdala Cię od środka. i nie da się.. nie da się udawać. NIE DA SIĘ! i gdzie szukać jakiegoś sensu, jak wszystko po kolei się sypie.  co jest nie tak? co jest źle.. że każdy po kolei odchodzi? w czym jest problem?! KUUUUUUUUUUUUUUUUUURWA!


don't let me go!

nie będziem wracać, ani wybaczać.

niektórych najlepiej poznaje się wtedy, gdy odchodzą.

tyryryryyy.
'Jest tak samo, może tylko trochę smutno
i nie mówisz dobranoc, i nie mogę przez to usnąć
i może trochę pusto, i znowu jest to rano
i znowu uwierzyć trudno, że marzenia się spełniają.'

aleee! życie ma sens, c'nie? :D hyhy, dajemy radeee :D  yep.. co tam, że zima, że śnieg, że mama sie obraża xd haha. wszystko dzieje się po coś :D ważne, że mam się do kogo w nocy przytulić xd haha. 
 moja lalunia :D hyhy. <3  przytulanka :D

Śmiej się zawsze i wszędzie.  Nie żałuj tego, co było i nie bój się tego, co będzie...

ruchać to każdy by chciał, a kochać to nie ma komu ^^

tańcz, tańcz, tańcz, tańcz, tańcz, tańcz głupia! :D

hyhy ^^ zero smutków, zero złości, wyjebane po całości [?] :D nie no.. w sumie, nie żałuje niczego :)  ale to nie znaczy, że to koniec.. za jakiś czas.. hmm :D haha! yep! będzie radocha, z czyjejś 'porażki' :D porażki, nie porażki. ^^ widocznie tak miało być. coś się kończy, żeby coś się zaczęło :D i żebym przejrzała na oczy! :) noo.. chyba zaczniemy odliczać do studniówki! która już zaaa 17 dni! będzie impreza! juhuu :D


234356664689632 rzeczy do zrobienia, a zero ochoty.

' to jest oczywiste. gdyby mu zależało,  nie zranił by mnie i nie pozwolił bym odeszła.'

yeah yeah yeah!


' jeśli w coś się angażuję, to jestem konsekwentna.
 nie bój się. nie zostawię Cię dla pierwszego lepszego gnojka, 
który będzie próbował uwodzić mnie swoim zniewalającym spojrzeniem i urodą. 
dla mnie liczy się wnętrze. 
ale prawdziwe, z uczuciami i z sercem, które potrafi kochać. 
a Ty je masz. '<3

................................................... 

hyhy!
coraz bliżej studniówka, sukienka się szyje i wgl spoczko! <yes>
poloneza tańczyć nie wiadomo jak, ale ale czasu jeszcze trochę jest, może się to jakoś ogarnie :D będzie doobrze! i fajnie i wgl :D hoho!
byle do poniedziałkuuu :D 
wielkie odliczanie :D hah! [ Smerfie Marudooo ;* ]
i nie wiem co jeszcze :D 
haha <3 


Ja zbyt wiele czuję, zbyt szybko kręci się ziemia.


zwykła nastolatka z niezwykłymi marzeniami .

życie na pewno ma sens!
tak tak tak.. ferie! :D kolejny dzień dobiegł końca.. jak ten czas leci :D hoho! :) wypad do teatru jak najbardziej na tak. :) doooobrze było! :D a teraz .. sen :D

dobranoc!
<3!

'tu kilku ludziom nie podam już dłoni, niech sobie idą, idą się pierdolić.:)'

' Dziś mam priorytety i mam co chciałem mieć,  dziś stoję w tym miejscu gdzie już nie poddam się. '  .
jupi jupi jupi:D  ferie ferie ferie ferieeee!! a później matuuura :D haha  no i lecimy do przodu ze wszystkim i tak ma być :D
;* 
to przyszło z wiekiem to jest nasze szczęście i dzięki temu tak naprawdę widzimy więcej.

kolejny dzień bez walki jest chuja warty, więc żyj jakby to był ostatni.

chciałabym Cię przytulić. 
poczuć Twój zapach, ciepło ramion i smak. 
przystosować oddech do rytmu Twojego serca. <3



' zabiorę Cię do krainy mojej miłości,
gdzie nie ma znajomych, fałszu i zazdrości,
przecież jesteśmy już dorośli, 
popłyńmy razem nie chcę samotności.  '

nie zastanawiaj się nad prob­le­mem, myśl o rozwiązaniu.

' w niezmiennej codzienności, w tysiącach codziennych spraw. '


je je je
 life is beautiful!
ho! tak ma być i tak będzie ;D 





'elo, bujam się tylko z nią
bujaj mała teraz mnie
przecież wiesz, że tego chcę ' xdd


byle do ferii.. matury, wakacji i wgl :D
z uśmiechem na twarzy! juhu ;D nie ma smutania..
 marudzenia, yhy yhy ;d
[ Smerfie Marudo! ;D ]  ;*
 i wszystkiego ble ;>

uśmiechuśmiechuśmiech!

lenistwo xd

POZYTYWNIE! :)

popełniasz błąd, nie doceniając mnie.

' to będzie dobry rok
bez rocznic i postanowień, 
bez wspomnień i rozczarowań... '



i zrobimy wszystko żeby taki był! dobry dobry dobry! na pewno lepszy niż poprzedni.. inaczej być nie może.:)

 ' będzie dobrze, a potem jeszcze lepiej,  zobaczysz.  tylko więcej się uśmiechaj,
przecież wiem, że potrafisz :)! '