Przejdź do głównej zawartości

wypijmy za tych, którzy mieli być zawsze.:)


gubię się w tym co czuję. odchodzisz i przychodzisz kiedy Ci się podoba.
moja psychika nie wytrzymuje..


trolololo.. 
zima zima, fajna zima! :D
[mogłoby być cieplej xd
life is beautiful :D

Odliczamy do wolnego! : 11 dni :D

1.

 

2.



Nigdy nie wiesz, kiedy przyjdzie miłość. 
Nic na siłę, nie wolno za dużo o niej myśleć. 
Ale w końcu przyjdzie. 
I będzie jasne, ze warto było czekać.

no to dobranoc! :* 

and


  
' sail with me, sail with me..'
 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.