Przejdź do głównej zawartości

wszystko przemija – ludzie, miejsca i daty.


tararara..
 no.. gdyby ta piosenka nie kojarzyła się z czymś/kimś, to było by ok :D
no ale.. sama w sobie jest cuuudna :D

Zbliża się kolejny .. już 2013 rok :)
liczę na to, że będzie lepszy niż 2012 :)
może w końcu więcej osób będzie.. niż odejdzie :)
heh, liczę na to. :)
bo nie ma to jak naobiecywać nie wiadomo czego i po jakimś czasie tak po prostu odejść w pizdu.. hehe :) najwyższy czas się przyzwyczaić, że nie wolno wierzyć we wszystko co się usłyszy. bo czasami wierzymy w coś co później rani :) 
no to takie podsumowanie! 

dziękuję wszystkim którzy byli, są i będą :)
kochani jesteście ^^
i tym, którzy odeszli i nie raczą się odezwać :D
[nie znamy sie?] ^^



może moglibyśmy być dla siebie wsparciem 
i mogłoby być dobrze i mogłoby być fajnie,
ale znów jesteśmy gdzieś indziej, na starcie, 
i chyba znów przez to rozmijamy się całkiem..

 ...

I remember... 
10.  :(




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




I'm only human after all.

problemy nic nie znaczą, zobacz.

cudo cudo cudo! Nickelbackma cuuudowne piosenki! no to ta.. ze specjalną dedykacją dla mojej wspaniałej kuzyneczki, która jest wielką fanką tego oto świetnego zespołu! hyhy ;*  Aduś <3  I love you! ;*
tyryryry.. biznesplan zrobiony, CV i list motywacyjny też.. wszystko na czas i wgl.. i problem z drukarką. hah! oczywiście.. jak potrzeba to współpracować nie chce. trzeba będzie coś wymyślić.. żeby kosy nie dostać :d  ale oj tam oj tam. :d  weekend się zbliża.. dwa dni odpoczynku i lecimy z nauką :D bo.. do matury zostało: 87 dni! ;x jak ten czas leci. xd  hah.
1. pozdrowienia dla przyjaciółek.. z którymi się NIE znam ^^ [ i nie tylko ja. wiem, że pewnie tu któraś z was zagląda.. i będzieMY na językach. hehe! :) ] 2. pozdrowienia dla ludzi, którzy byli ważni, ale poszli swoją drogą. 3. pozdrowienia dla .. ludzi z którymi można pogadać na poziomie :D .. tak tak tak! ;*
4. dobrej nocki wszystkim! :D ;*