Przejdź do głównej zawartości

' rok mija i mi chyba trochę przykro, mimo że kurwa nic w tym roku mi nie wyszło.'


Zero chęci, wiary, wsparcia i motywacji.

i niech mi ktoś jeszcze powie, żebym się ogarnęła, to mnie jasna cholera trafi.
ogarnij się, ogarnij -.- ..
po prostu BRAK SIŁ.. i czegokolwiek innego.
 po prostu masakra!

nie da się ogarnąć, bo zaraz ktoś to wszystko rozpieprzy! 
a Ty się staraj człowieku, pierwszy raz, drugi, trzeci..
a ludzie i tak to w dupie mają. 
i tylko dobijać potrafią...

albo zapomnij.. 
żeby to wszystko było jeszcze takie łatwe.. 
...

brak słów.





' Coraz częściej myślę o tym wszystkim,
i coraz częściej dochodzę do wniosku, że ch*ja to wszystko warte. '



Komentarze

  1. Daj spokój życie jest piękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, ale czasem muszę sobie ponarzekać :) heh.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




wspaniali ludzie odchodzą, bo przecież w niebie aniołom też może się nudzić...

Życie jest za krótkie by codziennie rano
budzić się z pretensjami do całego świata.
Więc kochaj tych, którzy dobrze cię traktują,
przebacz pozostałym i uwierz, że
wszystko dzieje się z jakiegoś powodu... TO JEST PROSTE.


tęsknie. :(

moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..