Przejdź do głównej zawartości

Cały świat jest naćpany.


to coś , nad czym nie mamy kontroli, 
to właśnie jest przeznaczenie .   


oj urwisie, urwisie ;*
jedno słowo i masz! haha ;*
   post ze specjalną dedykacją dlaaaa Artura, który mówi CHCE i MA!:D 
haha, słodziak ;* 


słodziak ;*
       słodziak ;* 
            słodziak ;*
                    słodziak ;*
                         słodziak ;*
                                  słodziak ;*
 <3! 

pasowałoby jeszcze coś napisać :D 
 Szczęśliwego Nowego 2013 Roku!
niech będzie lepszy niż poprzedni! :) 


póki jesteś tu ze mną, to miejsce coś znaczy.:)

Komentarze

  1. trafiłam do Ciebie z e-nastolatek :)
    Fajny blog :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.