Przejdź do głównej zawartości

' kim jest przyjaciel? to drugie JA. '

 ' and then song fills the air, play every night... '
no to na początek piosenka, która się tak mooocno wkręciła, że ciężko ją przestać słuchać :D


heh, miałam napisać coś mądrego, ale to chyba ciężkie jest ;d
w sumie małolaty nie potrafią, hehehe :] 
a może jednak znajdzie się coś mądrego! ...
PATRZ KOMU UFASZ i KOGO UWAŻASZ ZA SWOJEGO PRZYJACIELA :) 
warto się przejechać, żeby to miało jakiś sens :) 
no aleee! najważniejsze, że mam ją ..

SYLWUŚ! :* 

jesteś cudowną przyjaciółką i cieszę się, że Cię poznałam!
(pomijając to jak często się na mnie wkurzasz i jak mi bardzo dokuczasz) [hahaha!] 
DZIĘKUJĘ, ŻE JESTEŚ! 
że wspierasz i zawsze mnie wysłuchasz, że wytrzymujesz moje głupie gadanie i takie tam :D
za każdą chwilę spędzoną razem, waksy, szlajanie się po mieście.. głupie odpały i wgl <3 


przyjaciółką jesteś i siostrą będziesz zawsze!
bo wiesz.. przed nami całe życie ;D :*


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.