Przejdź do głównej zawartości

Zimno, smutno, pachnie samotnością.


' Tu tak naprawdę garstka ludzi doznała szczęścia.
a reszta dusi z całej siły łzy i gorycz w pięściach.. '  





kolejna osoba dała do zrozumienia, że jestem tylko jakąś pieprzoną zabawką, którą można rzucić w kąt, jak się znudzi. W CHUJ BOLI! :(
i nawet się nie da myślenia wyłączyć.. a chciałabym nie myśleć.
taki fajny ciepły wieczór, tak smutaśny..
i chyba nic tego nie zmieni :)



' Świat jakiego pragniesz, jest możliwy do osiągnięcia. 
    on istnieje.
    jest prawdziwy.
    to jest możliwe.
    JEST TWÓJ '


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

stajesz się odpowiedzialny na zawsze za to, co oswoiłeś.

wspaniali ludzie odchodzą, bo przecież w niebie aniołom też może się nudzić...

Życie jest za krótkie by codziennie rano
budzić się z pretensjami do całego świata.
Więc kochaj tych, którzy dobrze cię traktują,
przebacz pozostałym i uwierz, że
wszystko dzieje się z jakiegoś powodu..
. TO JEST PROSTE.


tęsknie. :(

Pij, pij, pij, pij aż do dna, niech Ci w bani gra, auć, sialalala..

PYTAMY! :)

Nie chcę ideału.  Chcę człowieka z rysami, wadami, bliznami.  Z doświadczeniami. Żeby móc je zrozumieć, zaakceptować i pokochać.  Niektóre wyeliminować.  Człowieka jednocześnie identycznie postępującego ze mną i moimi niedoskonałościami.

tyryryry, kolejny dzień ferii mija.. spokojnie i przyjemnie :)
pogoda nie za fajna.. ale da się wytrzymać.. chociaż się nie chce z domu wychodzić :)
miałam iść z Martuśką na jakąś sesyjke, ale się dziecinka rozchorowała :D hehe :) 
[ wracaj szybko do zdrowia! bo się ferie skończą :pp ]
a tak .. muzyka, kocyk, herbatka i jest ok! tylko zimno :D
hyhy :)


najsłodszy kociak! :D