Przejdź do głównej zawartości

Zimno, smutno, pachnie samotnością.


' Tu tak naprawdę garstka ludzi doznała szczęścia.
a reszta dusi z całej siły łzy i gorycz w pięściach.. '  





kolejna osoba dała do zrozumienia, że jestem tylko jakąś pieprzoną zabawką, którą można rzucić w kąt, jak się znudzi. W CHUJ BOLI! :(
i nawet się nie da myślenia wyłączyć.. a chciałabym nie myśleć.
taki fajny ciepły wieczór, tak smutaśny..
i chyba nic tego nie zmieni :)



' Świat jakiego pragniesz, jest możliwy do osiągnięcia. 
    on istnieje.
    jest prawdziwy.
    to jest możliwe.
    JEST TWÓJ '


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.