Przejdź do głównej zawartości

kochasz, to kochaj taką jaką jestem i nie próbuj mnie zmieniać.

' jeśli wiesz ile jesteś wart... 
zdobądź to i walcz o to, ale musisz być gotowy na porażki,
a nie zwalać winę i mówić ze nie jesteś tu gdzie chcesz przez niego, ją, czy kogoś tam...
tchórze tak robią, a Ty nim nie jesteś.
ale dopóki nie zaczniesz sam w siebie wierzyć nie będziesz miał dobrego życia... '


no to panie i panowie.. zaczynamy w siebie wierzyć i lecimy jak najdalej. :)
niektórych rzeczy nie jesteśmy w stanie zmienić, choćbyśmy bardzo tego chcieli. 
nie da się przegadać, ani nikogo zmienić, bo każdy jest jaki jest i jak będzie chciał to sam się zmieni. ja mogę jedynie poczekać...
widocznie nie jestem ważna, skoro ludzie postępują jak postępują. 
no aleee... UŚMIECH i do przodu :)

' trzeba wiedzieć, kiedy ze sceny zejść NIEPOKONANYM. '

spełniamy swoje marzenia, zaczynamy od lustrzanki, yeeah :D
w końcu, nareszcie! aż się mordka cieszy :D



5 mies :((

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




wspaniali ludzie odchodzą, bo przecież w niebie aniołom też może się nudzić...

Życie jest za krótkie by codziennie rano
budzić się z pretensjami do całego świata.
Więc kochaj tych, którzy dobrze cię traktują,
przebacz pozostałym i uwierz, że
wszystko dzieje się z jakiegoś powodu... TO JEST PROSTE.


tęsknie. :(

moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..