Przejdź do głównej zawartości

zbyt zmęczona, by być szczęśliwą.


Nie ma tu nic
Pusto. 
Jesteś jak rozbite lustro - umarło w Tobie życie.



 nie nadążam.. próbujesz poukładać niektóre sprawy, starasz się i starasz.
i nagle okazuje się, że to nie ma 'szans'. heh
miło :) najwyższy czas zmienić coś i nie pozwolić się ranić..
bo to do niczego nie prowadzi. 
dlaczego nie może być po mojemu, dlaczego zawsze ktoś musi mieć coś do powiedzenia, i musi mi to wszystko zepsuć. 
ktoś jest dla Ciebie ważny, zależy Ci i w ogóle.. a jak przychodzi co do czego to ma gdzieś to jak się czujesz i co myślisz, bo jego zdanie zawsze musi być tym ostatnim. a to w chuuj boli! 
damy rade.. 



i najwyższy czas coś zmienić! 
uodpornić się na wasze gierki :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




I'm only human after all.

problemy nic nie znaczą, zobacz.

cudo cudo cudo! Nickelbackma cuuudowne piosenki! no to ta.. ze specjalną dedykacją dla mojej wspaniałej kuzyneczki, która jest wielką fanką tego oto świetnego zespołu! hyhy ;*  Aduś <3  I love you! ;*
tyryryry.. biznesplan zrobiony, CV i list motywacyjny też.. wszystko na czas i wgl.. i problem z drukarką. hah! oczywiście.. jak potrzeba to współpracować nie chce. trzeba będzie coś wymyślić.. żeby kosy nie dostać :d  ale oj tam oj tam. :d  weekend się zbliża.. dwa dni odpoczynku i lecimy z nauką :D bo.. do matury zostało: 87 dni! ;x jak ten czas leci. xd  hah.
1. pozdrowienia dla przyjaciółek.. z którymi się NIE znam ^^ [ i nie tylko ja. wiem, że pewnie tu któraś z was zagląda.. i będzieMY na językach. hehe! :) ] 2. pozdrowienia dla ludzi, którzy byli ważni, ale poszli swoją drogą. 3. pozdrowienia dla .. ludzi z którymi można pogadać na poziomie :D .. tak tak tak! ;*
4. dobrej nocki wszystkim! :D ;*