Przejdź do głównej zawartości

słoneczkoo :)


` nie czuj przykrości z powodu kogoś, kto dał sobie z Tobą spokój,
to jemu powinno być przykro, bo olał kogoś, na kogo mógł liczyć w każdej sytuacji :) `

bardzo trafione :)
i nie będę żałować, że niektórzy ludzie po prostu nie liczą się z uczuciami innych osób i że nie wiedzą co tracą :) bo przyjaźń to przyjaźń.. mimo wszystko :)

kolejny zajebiście słoneczny dzień,
i humorek też dopisuje :)

dlatego nie warto się dołować, bo ludzie są jacy są i wgl :p
uśmiech i do przodu! bo wtedy żyje się lepiej :)





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

problemy nic nie znaczą, zobacz.

cudo cudo cudo! Nickelbackma cuuudowne piosenki! no to ta.. ze specjalną dedykacją dla mojej wspaniałej kuzyneczki, która jest wielką fanką tego oto świetnego zespołu! hyhy ;*  Aduś <3  I love you! ;*
tyryryry.. biznesplan zrobiony, CV i list motywacyjny też.. wszystko na czas i wgl.. i problem z drukarką. hah! oczywiście.. jak potrzeba to współpracować nie chce. trzeba będzie coś wymyślić.. żeby kosy nie dostać :d  ale oj tam oj tam. :d  weekend się zbliża.. dwa dni odpoczynku i lecimy z nauką :D bo.. do matury zostało: 87 dni! ;x jak ten czas leci. xd  hah.
1. pozdrowienia dla przyjaciółek.. z którymi się NIE znam ^^ [ i nie tylko ja. wiem, że pewnie tu któraś z was zagląda.. i będzieMY na językach. hehe! :) ] 2. pozdrowienia dla ludzi, którzy byli ważni, ale poszli swoją drogą. 3. pozdrowienia dla .. ludzi z którymi można pogadać na poziomie :D .. tak tak tak! ;*
4. dobrej nocki wszystkim! :D ;*

moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

sty.

Wiesz dlaczego niektórzy ludzie udają, że nic nie czują? Bo czują za dużo...
 I TO ICH PRZERAŻA.