Przejdź do głównej zawartości

liczą się te rady z których się naprawdę korzysta :)

hejcia :*

kolejny miluchny dzionek ;D
zakupy = udane! aaa, jak ja lubię chodzić po sklepach godzinami!! tylko za bardzo portfele rodziców tego nie lubią, he he.. a to już pikuś. :D
pogoda nam się trochę zepsuła, ale co tam. ważne, że weekend i trochę odpoczynku :)


obiecałam Martusi, że o niej wspomnę :) 
tak więc.. Martuś! dzięki za każdą chwilę, którą spędziłyśmy razem, za nasze głupie pomysły, wszystkie foty, które mam na kompie i nie wiem którą sobie oprawić w ramkę i że masz zawsze ochotę na 'grappopodobnecoś' hehe :* 
DZIĘKI! :* [ obiecałaś nr! - pamiętaj xd ]

jutro kolejny cudny dzień! 
tym razem spędzony w gronie rodzinnym, na imieninach mojej babuni cudnej, hoho! :)




buziaki słodziaki! :*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.