Przejdź do głównej zawartości

no way..


kolejny pochmurny dzień.. 
słońce  przybywaj! ^^


zmiana nastawienia i w ogóle..
koniec z głupią nadzieją i wykorzystywaniem. :)
kolejny raz się przekonałam, że to co czuję się nie liczy, że ważne jest to co ktoś ma w głowie i nie da się tego zmienić.. kolejny raz się zawiodłam na osobie, której ufałam i wierzyłam, że jest 'inna', jednak okazała się taka jak wszyscy.. dlatego to wszystko tak boli.. i najchętniej to bym zniknęła i się już nie pojawiła :)
z każdym dniem coraz ciężej, z poukładaniem tego wszystkiego, coraz bardziej boli to, że nadzieja musiała umrzeć, bo wszystko się skończyło i nigdy nie będzie tak jak być powinno.. 
człowiek uczy się na błędach, tylko dlaczego to musiało zajść tak daleko?
chyba wolałabym niektórych rzeczy nie wiedzieć i żyć w tym co wiedziałam, z czym było mi lepiej..


Patrz, doczekałeś się dnia,
w którym nie mam już uśmiechu na ustach...

 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

problemy nic nie znaczą, zobacz.

cudo cudo cudo! Nickelbackma cuuudowne piosenki! no to ta.. ze specjalną dedykacją dla mojej wspaniałej kuzyneczki, która jest wielką fanką tego oto świetnego zespołu! hyhy ;*  Aduś <3  I love you! ;*
tyryryry.. biznesplan zrobiony, CV i list motywacyjny też.. wszystko na czas i wgl.. i problem z drukarką. hah! oczywiście.. jak potrzeba to współpracować nie chce. trzeba będzie coś wymyślić.. żeby kosy nie dostać :d  ale oj tam oj tam. :d  weekend się zbliża.. dwa dni odpoczynku i lecimy z nauką :D bo.. do matury zostało: 87 dni! ;x jak ten czas leci. xd  hah.
1. pozdrowienia dla przyjaciółek.. z którymi się NIE znam ^^ [ i nie tylko ja. wiem, że pewnie tu któraś z was zagląda.. i będzieMY na językach. hehe! :) ] 2. pozdrowienia dla ludzi, którzy byli ważni, ale poszli swoją drogą. 3. pozdrowienia dla .. ludzi z którymi można pogadać na poziomie :D .. tak tak tak! ;*
4. dobrej nocki wszystkim! :D ;*

moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

sty.

Wiesz dlaczego niektórzy ludzie udają, że nic nie czują? Bo czują za dużo...
 I TO ICH PRZERAŻA.