Przejdź do głównej zawartości

bajka.

aaa! ;d 
małe zaległości.. ale ważne, że znalazłam ochotę, żeby coś napisać ;>

szkoła jak szkoła.. tylko, żeby przetrwać do świąt i tak dalej aż do wakacji!
rewelacji nie ma, a trzeba się wziąć w końcu w garść i zacząć uczyć, bo będzie źle ;d 
spotkanie bardzo ok! osoba też ^^ 
taka mraśna, że hoho! ;d hah xd
aaa i kuzynów mam bardzo fajnych :d
wszystko zostaje w rodzinie xd haha ;d

chyba nic więcej ciekawego się nie działo, reszta będzie na bieżąco. :)

buziaki ;d ;*


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

problemy nic nie znaczą, zobacz.

cudo cudo cudo! Nickelbackma cuuudowne piosenki! no to ta.. ze specjalną dedykacją dla mojej wspaniałej kuzyneczki, która jest wielką fanką tego oto świetnego zespołu! hyhy ;*  Aduś <3  I love you! ;*
tyryryry.. biznesplan zrobiony, CV i list motywacyjny też.. wszystko na czas i wgl.. i problem z drukarką. hah! oczywiście.. jak potrzeba to współpracować nie chce. trzeba będzie coś wymyślić.. żeby kosy nie dostać :d  ale oj tam oj tam. :d  weekend się zbliża.. dwa dni odpoczynku i lecimy z nauką :D bo.. do matury zostało: 87 dni! ;x jak ten czas leci. xd  hah.
1. pozdrowienia dla przyjaciółek.. z którymi się NIE znam ^^ [ i nie tylko ja. wiem, że pewnie tu któraś z was zagląda.. i będzieMY na językach. hehe! :) ] 2. pozdrowienia dla ludzi, którzy byli ważni, ale poszli swoją drogą. 3. pozdrowienia dla .. ludzi z którymi można pogadać na poziomie :D .. tak tak tak! ;*
4. dobrej nocki wszystkim! :D ;*

moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

sty.

Wiesz dlaczego niektórzy ludzie udają, że nic nie czują? Bo czują za dużo...
 I TO ICH PRZERAŻA.