Przejdź do głównej zawartości

raspberry dream.

cześć misiaczki ;*
pierwszy dzień długo wyczekiwanych ferii minął, ale za to trochę pracowicie i przyjemnie :)
tata do domu wrócił, wszystko ok i może wreszcie wszystko się ułoży i będzie tak jak powinno być od zawsze. zima iść nie chce, zimno tak bardzo bardzo, że aż się wszystkiego odechciewa, buu! ;<
dzień zaliczony do udanych! i w dodatku kolejny dzień w którym jest tak pełno Ciebie skarbie! :*


kocham ten stan kiedy Ciebie mam ;*
baaaardzo Cię kocham skarbie! :*

+

 

loooove!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.