Przejdź do głównej zawartości

it's you.



... Zmiany zachodzą tylko wtedy, gdy idziemy pod prąd,
kiedy robimy coś całkowicie wbrew wszystkiemu, do czego przywykliśmy.



kolejny dzień ferii dobiega końca i choćby nie wiem jak one były piękne, niedługo zacznie się szkooooła! hehe ;d najwyższy czas się wziąć za naukę, bo trzeba jakoś ten semestr przetrwać. :) ważne, że nie jestem sama, że mam takiego cudownego urwisa, który daje siłę :d  
mrrraśny mój! ;> ;*
śnieg topnieje, ślisko strasznie... ale najważniejsze to, że wiosna idzie :d huhuhuh, a jak wiosna to i radość i wgl ;> 

 

lubię takie dni, kiedy jedynym kłopotem jest wstanie z łóżka, po to, by zaparzyć kolejną herbatę! ;d

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

stajesz się odpowiedzialny na zawsze za to, co oswoiłeś.

wspaniali ludzie odchodzą, bo przecież w niebie aniołom też może się nudzić...

Życie jest za krótkie by codziennie rano
budzić się z pretensjami do całego świata.
Więc kochaj tych, którzy dobrze cię traktują,
przebacz pozostałym i uwierz, że
wszystko dzieje się z jakiegoś powodu..
. TO JEST PROSTE.


tęsknie. :(

Pij, pij, pij, pij aż do dna, niech Ci w bani gra, auć, sialalala..

PYTAMY! :)

Nie chcę ideału.  Chcę człowieka z rysami, wadami, bliznami.  Z doświadczeniami. Żeby móc je zrozumieć, zaakceptować i pokochać.  Niektóre wyeliminować.  Człowieka jednocześnie identycznie postępującego ze mną i moimi niedoskonałościami.

tyryryry, kolejny dzień ferii mija.. spokojnie i przyjemnie :)
pogoda nie za fajna.. ale da się wytrzymać.. chociaż się nie chce z domu wychodzić :)
miałam iść z Martuśką na jakąś sesyjke, ale się dziecinka rozchorowała :D hehe :) 
[ wracaj szybko do zdrowia! bo się ferie skończą :pp ]
a tak .. muzyka, kocyk, herbatka i jest ok! tylko zimno :D
hyhy :)


najsłodszy kociak! :D